5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از پلمب واحدهای غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در خیابان شهید ایرانی خبرداد.

حسین عطایی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ گفت: ۱۸مورد واحد خرید وفروش پسماند خشک در خیابان شهید ایرانی با مشارکت سازمان پسماند شهرداری کرج و با حکم قضایی درحضور نیروی انتظامی پلمب شد.

عطایی عنوان کرد: فعالیت واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات و پسماند، معضل اساسی برای شهرهای پرجمعیت مانند کلانشهر کرج شده‌اند که علاوه بر مخدوش نمودن چهره شهر و ایجاد نازیبایی، از نظر بهداشتی نیز مزاحم شهروندان و ساکنین اینگونه مناطق هستند که شهروندان از فعالیت آن‌ها گلایه‌مندند.

این مسئول گفت: شهرداری در دایره قوانین، توان برخورد و مقابله با واحدهای غیرمجاز جمع‌آوری پسماند و ضایعات را دارد به همین منظور، با شناسایی محل فعالیت آن‌ها و پلمب مغازه‌های متخلف و توقیف ماشین‌آلات و چرخ‌دستی‌های فعال در خیابان مذکور و سایر محدوده‌های شهری اقدامات قانونی را به صورت مستمر انجام داده و از فعالیت‌های آنان جلوگیری می‌کند.

وی در پایان افزود: به دستور معاون دادستان عمومی و انقلاب با افرادی که به هر نحوی در جمع‌آوری و خریدوفروش و انباشت پسماندهای شهری (ضایعات) دخیل باشند، برخورد قانونی صورت می‌گیرد و ضمن پلمب و مسدود نمودن صنوف و تخریب محل‌های احداث‌شده با عوامل آن نیز برخورد جدی صورت می‌گیرد.

۱۸ واحد فروش پسماند خشک در خیابان شهید ایرانی پلمپ شد

۱۸ واحد فروش پسماند خشک در خیابان شهید ایرانی پلمپ شد

منتشرشده در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =