9

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای طرح جهادی پاکسازی معابر در سطح منطقه خبر داد و گفت: تحقق این مهم از دغدغه‌های مدیرت شهری در راستای ایجاد فضای مطلوب شهری است.

مهدی رشیدی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در راستای زیباسازی منظر شهری و حذف آلودگی‌های بصری همچنین جلب رضایت شهروندان طرح جهادی پاکسازی معابر این منطقه طبق برنامه زمان‌بندی شده آغاز شده است.


رشیدی از طرح جهادی تنظیف معابر و خیابان‌ها، پاکسازی محوطه شورای اسلامی شهرکرج، تعمیر ورنگ‌آمیزی سطل‌های مکانیزه، جمع‌آوری خاک ونخاله‌های داخل ریفوژ و خیابان‌ها، شستشوی دیوارهای زیرگذر طالقانی جنوبی، تخلیه سطل‌های مکانیزه، امحای تراکت‌ها، شستشوی انهار وجداول سطح منطقه خبرداد و افزود: با اجرای این طرح خاک و نخاله و ضایعات موجود در سطح منطقه نیز جمع‌آوری شد تا زیبایی چهره شهر افزایش یابد.


سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج بابیان اینکه تأمین رفاه شهروندان از جمله وظایف مهم مدیریت شهری است، افزود: با شروع فصل تابستان و افزایش گرما مشکلات زیست محیطی نیز به اوج خود می‌رسد و جمع‌آوری زباله‌ها، شستشوی مخازن زباله و رفت و روب محله‌ها بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می‌کند تا از معضلات و مشکلات زیست محیطی که سلامتی شهروندان را به خطر انداخته جلوگیری شود.


وی در پایان بر برنامه‌ریزی مطلوب و منسجم جهت حذف زوائد بصری تأکید کرد و افزود: انجام اینگونه اقدامات گامی جهت بهبود وضعیت فضای شهری و ایجاد رضایتمندی در شهروندان است.

اجرای طرح جهادی پاکسازی معابر و محلات سطح منطقه ۹ کرج

اجرای طرح جهادی پاکسازی معابر و محلات سطح منطقه ۹ کرج

اجرای طرح جهادی پاکسازی معابر و محلات سطح منطقه ۹ کرج

منتشر شده در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =