قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: شورای ششم، نگاه ویژه‌ای به افزایش سرانه آموزشی از طریق طرح تفصیلی و جلوگیری از تبدیل فضاهای آموزشی به دیگر کاربری‌ها دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر کرج، علی قاسم پور، ضمن آرزوی سعادت، سلامت، سربلندی و موفقیت در تمامی مراحل زندگی برای معلمان و آموزگاران، معلمی را شغل انبیا خواند و اذعان کرد: اگر ما خدمتی به این قشر کرده ایم، وظیفه بوده و از این پس نیز در خدمت این زحمتکشان خواهیم بود. همه ما که در جای جای این مملکت، لباس خدمت به تن کرده ایم، مدیون و مرهون زحمات و تلاش های معلمان خود هستیم.

قاسم پور با بیان اینکه دست معلمان را به گرمی می فشاریم و امیدواریم بتوانیم با ارائه خدمات مناسب، زحمات آن ها را جبران کنیم، یکی از بزرگ ترین مشکلات استان البرز را کمبود سرانه آموزشی دانست و بیان کرد: شورای دوره ششم نگاه ویژه ای به مباحث آموزشی، فرهنگی و تربیتی استان داشته و برنامه هایی برای افزایش سرانه های مربوطه دارد.

وی از اختصاص ۱۸ قطعه زمین به ساخت مدرسه در استان البرز خبر داد و با بیان اینکه در ساخت این مدارس، از ظرفیت خیرین و فرصت های موجود در شهر استفاده خواهد شد، مطرح کرد: در شورای ششم، نگاه ویژه ای به افزایش سرانه آموزشی از طریق طرح تفصیلی و جلوگیری از تبدیل فضاهای آموزشی به دیگر کاربری ها وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =