قهرمانی

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: اجرای پروژه های عمرانی باید بنا به درخواست و نیاز شهروندان پیش برود تا نارضایتی ایجاد نشود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مریم قهرمانی صارم با بیان اینکه اجرای برخی پروژه‌های عمرانی مانند ساخت همزمان ۲ تقاطع غیر همسطح در بلوار موذن و میدان جمهوری کرج سبب افزایش بار ترافیکی و نارضایتی مردم می شود، اظهارداشت: انتظار می‌رود مدیریت شهری در کنار آسیب شناسی و توجه به پیوست فرهنگی و اقتصادی پروژه‌ها به موضوعات اجتماعی نیز نگاه کارشناسانه داشته باشد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج افزود: امروزه ترافیک در کلانشهرکرج به نسبت سالهای گذشته بسیار پر حجم تر است و در برخی ساعات روز معابر اصلی شهر دچار مشکلات جدی می شود.

قهرمانی اذعان کرد: کرج به واسطه نزدیکی به پایتخت وقرار گرفتن درمسیر ۱۴ استان کشور اکنون ازسختی ها و دشواری های ترافیک رنج می برد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: راهکارهای پیشنهادی برای برون رفت از این مشکل بزرگ را باید در مهاجرت معکوس، توسعه زیر ساخت‌ها و فرهنگ سازی برای استفاده مردم از وسایل نقلیه عمومی جست و جو کرد.

به گفته رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج، توجه به سهم شهروندان و لحاظ کردن میزان نیاز آنها در پروژه های شهری مولفه ای مهم برای تدوین و طراحی پروژه های عمرانی است و بدون شک این رویکرد، روند توسعه و عمران شهری را نیز افزایش می دهد.

منتشر شده در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =