3

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج از تخریب ۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز با همکاری جهاد کشاورزی، عوامل انتظامی و با حضور نماینده دادستانی خبر داد.

محمد گروسی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با تأکید بر اهمیت حفاظت از اراضی ارزشمند کشاورزی و باغی گفت: باهدف حفظ و صیانت از حریم شهر و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز، در راستای اجرای دستور مقام قضائی بر مبنای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زراعی و باغی، ۶ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی واقع در حریم منطقه ۳ تخریب و آزادسازی شد.


گروسی افزود: به همت معاونت خدمات شهری و اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری منطقه ۳ و با حضور نماینده دادستانی و با همراهی عوامل اجرایی جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، از کاربری‌های غیرمجاز شامل دیوارکشی، احداث بنا، محوطه‌سازی و قطعه‌بندی اراضی کشاورزی رفع اثر شد.


وی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های مهم منطقه ۳، حریم این منطقه است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت حفظ زمین‌های کشاورزی و مزروعی، با همکاری و تعامل اداره‌های ذی‌ربط، هرگونه فعالیتی در اراضی کشاورزی به‌طور مستمر رصد می‌شود و با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز مطابق قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی برخورد قانونی می‌شود.


این مسئول در پایان بابیان اینکه مدیریت شهری با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد قانونی خواهد داشت، عنوان کرد: مشارکت شهروندان در تحقق شهری‌ایده‌آل، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی، مراتب را به سامانه ۱۳۷ اطلاع داده و مجموعه شهرداری را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

منتشر شده در تاریخ ۴ خرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =