اجتماع امام رضایی ها

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از شرکت بیش از ۵ هزار نفر در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز امیر اشتری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با عنوان «مهر خواهر برادری»، از ساعت ۲۰ شنبه (۶ خرداد ماه) در محدوده فلکه دوم رجایی شهر آغاز شد و تا پاسی از شب ادامه داشت.

اشتری اضافه کرد: این مراسم به همت سازمان فرهنگی و با مشارکت هیئت‌های فعال رجایی شهر باهدف ایجاد نشاط اجتماعی هم‌زمان با دهه کرامت و ایام ولادت امام رضا (ع) برگزار شده است.

وی با اشاره به حضور پرشور شهروندان در این مراسم توضیح داد: استقبال مردم برای شرکت در این اجتماع فراتر از انتظار بود و بیش از ۵ هزار نفر به واسطه علاقه خالصانه و قلبی‌ای که به امام رضا (ع) دارند، در کنار هم جمع شده تا میلاد امام رئوف و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) را جشن بگیرند.

این مسئول توضیح داد: حضور اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان، کودک و نوجوان علی الخصوص دختران عزیز شهرمان مهر و علاقه قلبی به یا امام رضا (ع) نشان می‌دهد که مردم ما از هر قوم و شهری که باشند، سر ارادت در مقابل امام مهربانی‌ها فرود می‌آورند و میزبان شایسته‌ای برای‌ایشان هستند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج افزود: شعر خوانی و مدیحه سرایی حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی محمد حسین پویانفر و کربلایی سیدامیر حسینی برپایی موکب‌های پذیرایی و اجرای مجری توانمند صدا و سیما جناب آقای احمدزاده بخشی از برنامه‌های تدارک دیده شده در این مراسم بود.

وی با تأکید بر اینکه همه ما باید رهروی این امام بزرگوار باشیم، افزود: سیره امام رضا (ع) الگویی کامل و جامع از سبک زندگی در دنیای مدرن امروز است و منحصر به یک زمان و دوره خاص نیست.

این مسئول ابراز کرد: سیره اخلاقی رضوی است موجب اصلاح رفتار فرهنگی و همه ابعاد زندگی ما خواهد شد، بنابراین هر چه میزان شناخت ما از زندگی و سلوک این امام و سایر اهل بیت (ع) بیشتر باشد به همان اندازه در زندگی توفیق بیشتری خواهیم داشت.

وی گفت: بدون شک برگزاری چنین مراسمی زمینه شناخت بیشتر ما از ائمه و اهل بیت (ع) را فراهم و با تقویت اعتقادات قلبی باعث می‌شود در مسیر سعادت اخروی قدم برداریم.

شرکت بیش از ۵ هزار نفر در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها

شرکت بیش از ۵ هزار نفر در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها

شرکت بیش از ۵ هزار نفر در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =