رشیدی

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: مقابله و تشدید نظارت‌ها بر روند ساخت‌وسازهای غیرمجاز جزء اولویت برنامه‌های سال جاری در منطقه است.

مهدی رشیدی در گفت وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ باتأکید بر جلوگیری از ساخت وسازهای غیر مجاز اظهار داشت: نظارت‌ بر روند ساخت وسازها در این منطقه از موضوعات اولویت داری می‌باشد که با توجه به تمهیدات‌اندیشیده شده روند نظارت‌ها برساخت و سازهای غیرمجاز و مقابله با این پدیده انتظار می‌رود درسال جدید بادقت و شدت بیشتری پیگیری شود.

رشیدی استفاده از ابزارهای نظارتی را ایجاد سدی در مقابل ساخت‌وسازهای غیرمجاز دانست و با اشاره به اینکه شهرداری منطقه اهتمام ویژه‌ای در انجام امور صدور پروانه ساختمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن دارد، تسهیل در امور صدور پروانه ساختمانی را از جمله اقدامات و راهکارهای مناسب به منظور پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز عنوان کرد.

وی بیان کرد: با صدور حکم قضایی و همکاری مأمورین انتظامی و افزایش تعداد اکیپ‌ها، مقابه با ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه شدت گرفت.

رشیدی اظهارکرد: اداره پیشگیری کنترل ونظارت و دستگاه‌های متولی مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرقانونی و غیرمجاز باید بدون هیچ اغماضی قانون را اعمال و گزارش فعالیت روزانه خود را به دستگاه‌های مربوطه ارائه دهند.
 

منتشرشده در تاریخ ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =