4

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج از پلمب مراکز غیرمجاز تفیکیک زباله و جمع‌آوری ضایعات خبر داد.

حسین دقیقیان در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به درخواست‌های شهروندان در بازدیدهای میدانی اعضا شورای اسلامی شهر کرج و مدیر منطقه، گفت: در همین راستا مراکز غیر مجاز تفکیک زباله و جمع‌آوری ضایعات با همکاری عوامل انتظامی، راهور، محیط زیست و سازمان مدیریت پسماند و با دستور مقام محترم قضایی به همت خدمات شهری منطقه پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.


دقیقیان با اشاره به اینکه انباشته شدن ضایعات و وجود چنین مکان‌هایی در سطح شهر با تبعات بهداشتی و زیست محیطی، اجتماعی، فرهنگی و… همراه است، عنوان کرد: بر همین اساس پلمب و جمع‌آوری مراکز خرید و فروش ضایعات غیر مجاز از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بود.


مدیر منطقه ۴ کرج عنوان کرد: در این طرح تمامی مراکز واقع در خیابان شهید نعمتی و جاده قزلحصار پلمب و گاری‌های دستی و باسکول‌های آن‌ها جمع‌آوری و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.


وی با بیان اهمیت جمع‌آوری این مراکز عنوان کرد: به متصدیان این مراکز که جزء مشاغل مزاحم و آلوده شهری محسوب می‌شوند، اخطارهای لازم در راستای عدم فعالیت و جمع‌آوری داده شده بود که با بی‌توجهی به این امر با دستور مقام محترم قضایی این مراکز پلمب شدند.

مراکز غیر مجاز جمع‌آوری ضایعات در منطقه ۴ کرج پلمب شد

مراکز غیر مجاز جمع‌آوری ضایعات در منطقه ۴ کرج پلمب شد

منتشر شده در تاریخ ۲۱ خردادماه ۱۴۰۲

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =