نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به اضافه شدن این اتوبوس‌ها و ون‌ها به ناوگان حمل و نقل عمومی در کرج گفت: در کل قرار است ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و ۷۰ دستگاه ون تاکسی به مرور به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج وارد شوند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محسن‌ امیدوار رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج، گفت:  ۲۰۰ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری کرج خریداری شده یا در حال خرید است که طی امسال و سال آینده به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه خواهد شد. هم اکنون ۷ دستگاه از این اتوبوس ها تحویل ناوگان حمل و نقل عمومی کرج شده است.  

وی افزود:  میزان موجودی اتوبوس‌های شهرداری کرج در حال حاضر تعداد ۲۸۹ دستگاه  است و  تعداد ۱۵۳ دستگاه اتوبوس هم اکنون در مرحله بازسازی قرار دارند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج، به خرید تاکسی ون توسط شهرداری کرج نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد ۷۰ دستگاه ون تاکسی خریداری که ۱۵ دستگاه از این ون‌ها هم اکنون وارد ناوگان شده اند.  

این مسئول در انتها  ابراز امیدواری کرد: با نوسازی و افزایش تعداد اتوبوس‌ها و ون ها در کنار فعالیت قطار شهری، شاهد حل مشکلات در حوزه ترافیک و حمل و نقل عمومی شهر کرج باشیم.  

منتشر شده در تاریخ ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =