مهاجری

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: بهره برداری از ایستگاه شهید سلطانی و اتصال ایستگاه چهارراه طالقانی به خط قطار شهری تهران با تمام توان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ حسین مهاجری در حاشیه آیین گشایش ایستگاه قطار شهری رجایی شهر کرج که با حضور استاندار البرز، فرماندار کرج، شهردار، اعضای شورای شهر کرج، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: در مسیر ۴۵ متری گلشهر تا چهارراه طالقانی، دو ایستگاه مترو باقی مانده بود؛ یکی میدان سپاه و دیگری سه راه رجایی شهر که به بهره برداری رسید.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه طی یک تا دو سال اخیر، اقدامات و فعالیت های خوبی در زمینه راه اندازی ایستگاه های مترو انجام شده است، تصریح کرد: پیشرفت این پروژه حاصل تلاش شورای شهر و مدیریت شهری برای بهره‌مندی کرج از مترو است.

مهاجری یادآور شد: راه‌اندازی بخشی دیگری از پروژه در آینده نزدیک و زمان‌بندی مناسب برای رسیدن به میدان شهید سلطانی نیازمند برنامه‌ریزی و جلسات کارشناسی ویژه است که با تعامل و همفکری کارشناسان خبره و مدیران شهری و همراهی شورای ششم روزهای خوبی برای پروژه خط دو در پیش خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =