• ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
  • کد خبر: 84514
بازدید

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر کرج گفت: در کرج با کمبود پارکینگ مواجه هستیم که این امر ناشی از کمبود زمین است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج حسین مهاجری در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر و شهردار کرج از پروژه های در دست اقدام شهرداری با اشاره به اهمیت اجرای پروژه خیابان انقلاب اظهارداشت: این پروژه دسترسی به بزرگراه شمالی را مهیا می‌کند و با بهره برداری از آن روند تردد خودروها تسهیل می‌شود.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر کرج در خصوص پروژه ادامه بزرگراه شمالی افزود: در مسیر این پروژه پلی به نام گردشگری تعریف شده که برای تکمیل آن بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اگر اعضای شورای شهر با تخصیص آن موافقت کنند، مسیر بزرگراه شمالی تا بلوار خوارزمی به سرعت تکمیل می‌شود.

مهاجری در بخش دیگری از صحبتهای خود به نیاز کرج به تامین پارکینگ در مناطق مختلف شهر اشاره کرد و گفت: پارکینگ منطقه ۸ در صورت تامین اعتبار حدود یک ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه این پارکینگ ظرفیت ۲۸۰ خودرو را دارد، اذعان کرد: در کرج با کمبود پارکینگ مواجه هستیم که این امر ناشی از کمبود زمین است و برای رفع این مشکل بنا شده در کنار پارکها و فضای سبز، فضایی هم به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =