بازدید شهردار از پروژه های عمرانی

سخنگوی شورای

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج عمار ایزدیار در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر و شهردار کرج از پروژه های در دست اقدام شهرداری اظهارداشت: بازدید امروز از پروژه های عمرانی با چند هدف انجام شد یکی از مهمترین اهداف آن بحث تامین مالی و تامین نقدینگی این پروژه هاست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: بعضاً شاهد هستیم که قراردادها ظرفیت دارند اما در بودجه سال ۱۴۰۲ منابعی که پیش بینی کرده ایم بخشی در موضوع تعدیلات هزینه شده و میزان برآوردی که انجام شده برآورد دقیقی نبوده و تعدیلات پیش بینی نشده است.

ایزدیار اذعان کرد: در این راستا ضروری است تا در متمم بودجه این اصلاحیه ها درنظر گرفته شود تا شاهد تکمیل و بهره برداری از پروژه ها باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ضمن تشریح پروژه های عمرانی بیان کرد: پروژه مصلی کرج نیاز به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد این پروژه با توجه به تعدیلاتی که دارد نیاز به ۳۵ میلیارد اعتبار و همچنین پروژه فرهنگسرای الغدیر نیاز به اعتبار متمم دارد که در ماه های آینده تعیین تکلیف می شود تا شاهد تکمیل و بهره برداری شویم.

ایزدیار یادآور شد: بیش از ۱۰ پروژه اولویت دار در سطح شهر در دست تکمیل است که شامل این موضوع می شود که مهمترین آنها توسط اعضای شورای شهر بازدید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =