عمار ایزدیار

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: کلانشهر کرج بصورت پایلوت برای راه اندازی اتوبوس های برقی تندرو از سوی وزارت کشور انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ عمار ایزدیار در پایان یکصد و سی و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) از اختصاص بخشی از فضای فرهنگسرای امام رضا ع به مدت ۵ سال حق انتفاع به یکی از هیات در ازای عودت زمین اختصاصی به مساحت ۴۰۰ متر خبر داد تا برنامه های فرهنگی و اجتماعی در آن منطقه ادامه پیدا کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج همچنین از مجوز شورای شهر به شهرداری کرج درخصوص عقد قرارداد نقشه برداری جهت انطباق با پوسته طرح تفصیلی خبر داد و گفت: مقرر شد این موضوع طبق ماده ۲۴ آیین نامه خرید خدمات مشاور صورت گیرد.

وی افزود: اجازه پرداخت کمک هزینه تحصیلی به فرزندان محصل کارمند شهرداری به مبلغ یک میلیون تومان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ایزدیار با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق که در صحن شورا قرائت شد بیان کرد: شورا به شهرداری اجازه داد دو دستگاه خودرو برقی جهت جابجایی همشهریان در پارک شهید چمران در زمان جشنواره ها و رویدادها خریداری کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از انتخاب تعدادی از اعضای شورا جهت حضور در کمیته حسابرسی شهرداری کرج خبر داد و اظهار داشت: آقایان ایزدیار و حاج قاسمی به عنوان نمایندگان شورا در کمیته حسابرسی انتخاب شدند. این کمیته که اخیراً طی آئین نامه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به جهت نظام بخشی به حسابرسی شهرداری ها ابلاغ کرده است باید در شهرداری ها تشکیل شود. اعضای حقیقی این کمیته که باید از حسابداران واجد صلاحیت باشند به جلسات آتی موکول شد.

ایزدیار اذعان کرد: همچنین اعضای حقیقی هیات امنای مرکز پژوهش ها برای سال سوم انتخاب شدند و مقرر شد در سال سوم جناب آقای دکتر رضا جمالپور، جناب آقای دکتر ذوقی و سرکار خانم دکتر رجبی پور با مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورا همکاری داشته باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش افزود: امروز اعضای کمیته نامگذاری شورای شهر کرج مشخص شدند. در این کمیته آقایان سعیدی، رحیمی، چپردار، قاسمپور، ایزدیار و خانم‌ها منعمی و قهرمانی بعنوان یکی از کمیته های فرعی ذیل کمیسیون فرهنگی حضور خواهند داشت. فعالیت کمیته نامگذاری با بهره گیری از سامانه ای که اخیرا در سازمان فاوا طراحی شده است از ابتدای مهرماه آغاز خواهد شد. با توجه به اینکه کلانشهر کرج یکی از نامزدهای شهر پایتخت کتاب در کشور است در روزهای آتی چند نامگذاری با این عنوان هم در سطح معابر و بوستان ها خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =