بازدید منطقه 5

حسین کمالی دهقان سرپرست منطقه پنج شهرداری کرج به همراه معاونین و مسئولین این منطقه طی ملاقات مردمی با شهروندان محله کرج نو و شهرک موحدین به بررسی مشکلات ساکنان این منطقه پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز در این دیدار که با هماهنگی واطلاع رسانی قبلی برگزار شد، حدودا پنجاه نفر از نزدیک با سرپرست، معاونین ومسئولین منطقه  گفتگو کردند. بیشترین موضوعات مطرح شده در این دیدار تنظیف و پاکسازی، امور شهری وخدمات شهری، ترافیک به دلیل وجود دستفروشان در بعضی از معابر منطقه،  وجود سگ های بی صاحب، پل غیرهم سطح بلوار شهید حدادی به شهید بهشتی،  رسیدگی به نظافت شهرک موحدین، کمبود عرصه های فضای سبز ، املاک و شهرسازی بود.

باتوجه به تاکیدات اعضای شورای اسلامی شهر و حسب دستور شهردار کرج به دلیل رسیدگی و ارائه خدمات مطلوب درمحلات کم برخوردار و اقدامات صورت گرفته در محلات هدف، سرپرست منطقه ۵ از ادامه فعالیت های عمرانی وفضای سبز و... در محلات یاد شده نام بردند و افزودند مهمترین اولویت خدمت رسانی منطقه ۵ در مناطق کم برخوردار خواهد بود .

سرپرست منطقه از ادامه برنامه دیدار مردمی در مساجد سطح منطقه خبر داد و گفت: در احصای موانع و مشکلات و رفع آنها به ویژه در مناطق کم برخوردار با حضور در مساجد و گفتگو صمیمانه، استفاده از دیدگاه‌ها و نظرات دلسوزانه همه قشرها به ویژه روحانیون در پیشبرد امور وتوسعه منطقه استفاده خواهیم کرد.

کمالی دهقان ارتباط با ساکنین منطقه را ازطریق مساجد کار گشاء برشمرد و افزود: مساجد می‌توانند محور همه اقدامات و فعالیت های باشند، بر این اساس با اطلاع رسانی قبلی شهروندان می توانند باحضور در مساجد نسبت به مطالبات خود اقدام کنند.

در پایان سرپرست منطقه از پایگاه بسیج خواهران مسجد ابوذر بازدید کردند.

دیدار مردمی سرپرست منطقه پنج با شهروندان محله کرج نو

دیدار مردمی سرپرست منطقه پنج با شهروندان محله کرج نو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =