کلنگ زنی فاز2 پارکرود به همراه اعضای شورا و دستگاه قضایی

با حضور رییس‌کل دادگستری استان البرز، دادستان کرج، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج عملیات اجرایی احداث فاز دوم پروژه پارک‌رود شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در مراسم کلنگ‌زنی فاز دوم پروژه پارک‌رود که با حضور مدیران شهری و مدیران دستگاه قضا برگزار شد بر احیایِ حاشیه رودخانه کرج برای استفاده شهروندان تاکید شد.  

خرداد ماه امسال در فاز نخست، یک و نیم کیلومتر از اراضی آزادسازی شده حاشیه رودخانه کرج با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان به پارک‌رود و مکان گردشگری تبدیل شد.  

شهردار کرج با اشاره به اینکه این حق طبیعی مردم عزیز است که از حاشیه رودخانه کرج بهره‌مند باشند، اظهار داشت: تلاش مجموعه شورا و شهرداری بالا بردن سطح رفاه شهروندان با بهره‌مندی از فضاهای طبیعی موجود مثل حاشیه رودخانه کرج است.  

مهرداد کیانی بیان کرد: با تلاش دستگاه قضا و آزادسازی اراضی حاشیه رودخانه کرج و تبدیل آن به تفرجگاه عمومی، امروز شهروندان می‌توانند سهم بیشتری از طبیعتِ زیبای جاده چالوس داشته باشند.  

وی افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته فضایی در خور شهروندان و با امکانات مناسب آماده‌سازی و به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار کلانشهر کرج با بیان اینکه در فاز نخست یک و نیم کیلومتر از اراضی آزادشده در اختیار شهروندان قرار گرفت، گفت: فاز نخست با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان احداث و به بهره‌برداری رسید.

منتشر شده در تاریخ ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =