چپردار - کراپ‌شده

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به سومین مانور زمستانی کلانشهر کرج، گفت: سیاست  شورای اسلامی شهر و تکالیف کمیسیون خدمات شهری این است که تا جایی که می توانیم تجهیزات و خودروهای مورد نیاز  خدماتی را تأمین کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، جواد چپردار در مانور عملیات زمستانی حوزه های خدمات شهر و خودروهای سازمان پسماند شهرداری کرج که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونین، مدیران شهری و راهور فراجا برگزار شد اظهارداشت: امیدواریم مدیریت شهری با بهره مندی بهینه از نیروی انسانی، خودرو و تجهیزات در شرایط فصل زمستان، بارش برف و یخبندان بتواند کمک حال ارائه خدمات به شهروندان باشد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: سیاست اعضای شورای شهر در شورا و در کمیسیون خدمات شهری این است که تا جایی که می توانیم حداقل های تجهیزات و خودروهای مورد نیاز را که با اندازه های استاندارد این کلان شهر فاصله زیادی دارد تأمین کنیم.

چپردار در ادامه با اشاره به اینکه رونمایی از تجهیزات جدید مدیریت شهری و ماشین آلات سازمان های خدماتی به زودی انجام خواهد شد، بیان کرد: تلاش داریم بودجه  سال جدید برای تأمین ماشین آلات به سازمان‌ها و معاونت ها تخصیص یابد.

عضو شورای شهر کرج اذعان کرد: باتوجه به وسعت و جمعیت کلانشهر کرج و با در نظر گرفتن وظایفی که به عهده داریم نیاز است اندازه و کیفیت خدمات رسانی در مجموعه مدیریت شهری را ارتقاء دهیم.

وی یادآور شد: مطالبات مردمی در حوزه مدیریت شهری زیاد است، در این میان می‌توان گفت در مسئله پاکیزگی و نظاف شهری اقدامات خوبی صورت گرفته اما با نقطه ایده آل فاصله داریم که امیدواریم زیرساخت ها را برای رسیدن به این مهم فراهم کنیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری ضمن قدردانی ویژه از تلاش پاکبانان که در خط اول خدمت رسانی به شهر هستند از اهتمام مدیران، کارکنان و پیمانکاران سازمان های مربوطه و همچنین همراهی راهور فراجا در استان و شهرستان تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =