منعمی

رئیس کمیته منابع انسانی شورای شهر کرج با اشاره به اهمیت ایام فرخنده میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت علی (ع) و آثار آن در فرهنگ ایرانی اسلامی از برنامه های تکریم کارکنان شهرداری کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، فاطمه منعمی در جلسه ای که درخصوص برنامه ریزی اقدامات اعیاد پیش رو و با حضور برخی معاونین و مدیران شهرداری کرج برگزار شد گفت: مقرر شد به جهت تحکیم بنیان خانواده، مدیریت مراسم بزرگداشت روز مادر و روز پدر در کوچک ترین و مهم ترین بنیان فرهنگی جامعه، یعنی "خانواده" صورت پذیرد. بر این اساس به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مزین به روز زن و مادر مبلغ یک میلیون تومان و همچنین به میمنت میلاد خجسته حضرت امیرالمومنین علی (ع) که به روز با برکت پدر نام گرفته است نیز مبلغ یک میلیون تومان برای کلیه کارکنان منظور گردد.  

منعمی همچنین نقش مادر در خانواده ایرانی را بی بدیل توصیف کرد و گفت: مادران همان فرشته های زمینی هستند که با سخاوت و از خودگذشتگی به امر مهم فرزندپروی می پردازند و از این رو مدیریت شهری کرج در نظر دارد در راستای تجلیل از مادران شاغل در شهرداری کرج پانصد هزار تومان به ازای یک فرزند، یک میلیون تومان به ازای 2 فرزند و مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به ازای سه فرزند و بیشتر به مادران ارجمند اختصاص دهد. 

رییس کمیته زنان، کودک و خانواده در ادامه گفت: همچنین زنان شاغل در شهرداری کرج می توانند به یمن این روز مبارک از دو روز مرخصی تشویقی بهره مند شوند (تا پایان دی ماه سال جاری).

وی در پایان تکریم و تجلیل از کارکنان خصوصا مادران را امری مهم و فرهنگ ساز در ایجاد انگیزه و افزایش بازدهی در ایفای خدمت پرسنل خواند و یادآور شد: وضع قوانین حمایتی از نیروهای انسانی سازمان ها، افزایش کیفیت معیشت، تشویق فرزند آوری و ارتقای فرهنگ خانواده ایرانی _ اسلامی را در پی خواهد داشت و  امیدواریم تلاش های صورت گرفته در این مسیر منشاٌ اثر باشد.

منتشر شده در تاریخ ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =