5

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از عملیات اجرایی مناسب‌سازی و ایمن‌سازی معابر به منظور بهبود عملکرد شبکه معابر و سهولت در تردد معلولین و سالمندان، کاهش تصادفات درون‌شهری، ارتقای خدمات خبر داد.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با تأکید بر فراهم آوردن زمینه‌های مساعد به‌منظور ارتقاء خدمات‌رسانی به شهروندان در سهولت تردد از شبکه‌های دورن شهری وکاهش تصادفات عابرین پیاده به ویژه معلولین و سالمندان ساکن در این منطقه عنوان کرد.

وی، رسیدن به وضعیت مطلوب خدمات‌رسانی را از اولویت‌های کاری این منطقه است که این مهم با برنامه‌ریزی وبراساس کار کارشناسی اولویت‌بندی، پیگیری واجرا می‌شود.


کمالی دهقان افزود: در همین راستا این منطقه اقدام به مناسب‌سازی درخیابان میثم اول ومیثم دوم در دهقان ویلای اول  به سمت خیابان شهید بهشتی وهمچنین پله های خیابان مطهری در ابوذر نیز ترمیم وبازسازی شده است.


وی از اجرای ۲۰۰ مترمربع مناسب سازی با اجرای کف پوش و جدول با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد و افزود: تا پایان سال نیز دربخش مناسب سازی معابر  بلوار حدادی و پونه نیز در دستور کار حوزه عمران منطقه پنج قرار دارد که انجام خواهد شد.
 

منتشر شده در تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =