ناصرخاکی

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج ضمن اشاره به امکانات تجاری فراهم شده در پروژه پارگینگ طبقاتی عمومی شهرداری کرج واقع در بلوار مولانا در منطقه ۸، گفت: این امکانات عامل توجیه اقتصادی پروژه است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا ناصرخاکی صبح امروز در مراسم افتتاحیه پارگینگ طبقاتی عمومی شهرداری کرج واقع در بلوار مولانا در منطقه ۸ که با حضور رییس و اعضای شورای شهر کرج، شهردار کرج، معاونین شهردار و دیگر مسولان، برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از حضور خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و دیگر حاضران، همچنین اصحاب رسانه، عنوان کرد: در اجرایی شدن این پروژه همکاران بنده در معاونت فنی عمرانی نقش پررنگی داشتند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با بیان اینکه احداث پارکینگ طبقاتی یکی از گزینه‌های رفع معضلات ترافیکی در مناطق پر تردد است، گفت: امید است این پروژه نیز به عنوان راهگشا ترین موضوعات در بخش ترافیک باشد.

ناصرخاکی در ادامه صحبت‌های خود به اطلاعات فنی پروژه اشاره کرد و افزود: این پارکینگ با مساحت ۱۰ هزار متر مربع در ۱۰ طبقه و گنجایش ۲۵۰ خودرو در اختیار شهروندان قرار گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج همچنین به امکانات تجاری در طبقه آخر پارکینگ یا بام و ایجاد سه باب مغازه در همکف اشاره و بیان کرد: با فراهم کردن این امکانات توجیه اجرایی پروژه در بخش سرمایه گذاری و اقتصادی ایجاد شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =