روز مهندس

شهردار کرج گفت: بخش بزرگی از خدمات شهرداری به حوزه فنی و مهندسی مربوط می‌شود که نتایج این بخش را مرهون تلاش مهندسان توانمند و پای کار مجموعه هستیم.

مهرداد کیانی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند بزرگ ایرانی که در تقویم ملی ایران به عنوان روز مهندس نامگذاری شده را به همه مهندسان استان و شهر بویژه مهندسین شاغل در شهرداری کرج تبریک گفت.

کیانی افزود: بدون شک وجود مهندسان توانمند و متعهد برای مجموعه‌ای همچون شهرداری که ساخت و ساز در عرصه شهری و ترافیکی از جمله مهمترین و حساس‌ترین وظایف آن به شمار می رود، یک نعمت و فرصت بزرگ و ارزشمند است.

وی، با بیان اینکه حساسیت، اهمیت و جایگاه مهندسی بویژه هنگام وقوع رخدادهای طبیعی و غیرطبیعی، چند برابر می‌شود، تاکید کرد: در شرایط بحران و وقوع حوادث طبیعی یا غیرطبیعی، آنچه به کمک مجموعه‌های امدادی و کمک رسان خواهد آمد نوع ساخت و سازی‌ست که به واسطه دانش مهندسان و تعهد آنها ایجاد شده است.

وی در پایان از تلاش همه مهندسان عرصه مدیریت شهری تقدیر و حفظ حقوق شهروندان در قالب رعایت قوانین ساخت و ساز و ایمنی را از مهمترین ویژگی‌های اخلاقی و حرفه‌ای این قشر ارزیابی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =