7

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج از اجرای برنامه‌های استقبال از بهار با بسیج نیروهای منطقه خبر داد.

آرش یگانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: با نزدیک شدن به پایان سال‌ و در آستانه سال جدید، "طرح استقبال از بهار" در قالب یک برنامه مدون و منسجم با انجام پاکسازی معابر و ارائه خدمات شهری، آغاز شده و تا آخر سال اجرا خواهد شد.

 
یگانی گفت: آماده‌سازی شهر برای ورود به سال نو، رفع و ترمیم آسیب‌های ناشی از بارش‌های برف و باران در سطح شهر، نظافت و پاکیزگی و رسیدگی به معابر و رفع مشکلات تنظیفی و پاکیزگی شهر از محورهای اساسی طرح "استقبال از بهار" امسال بود.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش و تقویت مشارکت شهروندان در امور شهری، اظهار کرد: ماموریت‌ها و وظایف خدمات شهری ارتباط تنگاتنگ و مستمری با شهروندان دارند و موفقیت این ماموریت‌ها منوط به همکاری و همراهی شهروندان با نیروهای خدمات شهری است.


این مسئول گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حذف موانع فیزیکی، جمع آوری مصالح و نخاله، پاکسازی مبلمان شهری، امحای دیوار نوشته‌های غیرمجاز و سفیدکاری دیوارها، جمع آوری بنرها و تابلوهای غیرمجاز و بیان زدایی در قالب این طرح در جای جای شهر اجرایی خواهد شد.

وی افزود: ترمیم جداول، لایروبی جوب‌ها و کانال‌ها، حذف پل‌های زاید و ترمیم پل‌های معیوب، همسطح‌سازی دریچه‌ها، ساماندهی، پاکسازی و شستشوی باکس‌های زباله و لکه‌گیری آسفالت در معابر فرعی و داخل محلات از دیگر برنامه‌هایی خواهد بود که در قالب این طرح اجرا شده و خواهد شد.

یگانی اظهار کرد: رنگ آمیزی جداول، نرده‌ها، تابلوهای ترافیکی، شستشوی مبلمان شهری، شستشوی جداول، نرده‌ها، تابلوها و علائم ترافیکی و نیز رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی‌های سطح شهر در این مرحله از طرح استقبال از بهار اجرا خواهد شد.

اجرای طرح "استقبال از بهار" در سطح منطقه ۷ آغاز شد

اجرای طرح "استقبال از بهار" در سطح منطقه ۷ آغاز شد

منتشر شده ددر تاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =