5

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از اجرای ۸۰۰ مترطول جدولگذاری در معابر محله گلشهربااعتباری بالغ بریک میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان به منظور جمع آوری آب‌های سطحی خبر داد.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اعلام این خبر اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح مناسب‌سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابان‌های شهر و تسهیل در تردد و عبور و مرور برای شهروندان است.

کمالی دهقان، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری، هدایت و جمع آوری آب‌های سطحی و در نهایت ارتقاء سطح کیفی معابر و خدمات رسانی به شهروندان را از دیگر اهداف اجرای عملیات جدولگذاری  و جمع آوری آب‌های سطحی در خیابان‌های این منطقه دانست.


وی در ادامه به تشریح جزئیات عملیات‌های عمرانی مذکور پرداخت و افزود: پس از بررسی و مطالعات کارشناسی، عملیات جدول گذاری در خیابان‌های لاله شرقی، خیابان گلستان یک در بهار شرقی وفرعی‌های منشعب طالقانی وبنفشه در دستور کار قرار گرفت و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان اجرائی شد.

وی در پایان بیان کرد: عملیات جدول گذاری در خیابان‌های یاد شده درحال انجام است ودرآینده نزدیک مرمت وروکش آسفلت آنها انجام خواهد شد، و این روند همچنان در سطح منطقه ۵ شهرداری کرج ادامه دارد.

منتشر شده درتاریخ ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =