حشمت ا... عزیزی معاونت خدمات شهری

معاون محیط زیست و خدمات شهر شهرداری کرج گفت: تمامی اقدامات در طرح استقبال از نوروز با رویکرد اجرای برنامه‌ها و اقدامات خلاقانه و ویژه در راستای ایجاد تحول در سطح شهر برنامه‌ریزی و در حال اجرا است.

حشمت اله عزیزی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: اجرای اقدامات نوروزی به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان و تغییر و تحول در منظر شهری، جلب مشارکت شهروندان در آراستگی شهر و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات به شهروندان صورت گرفته است.


عزیزی ادامه داد: در این راستا مناطق ۱۰گانه شهرداری با برنامه‌ریزی دقیق اقدامات لازم جهت استقبال از بهار و ماه مبارک رمضان را در دستور  کار خود قرار داده که بصورت جهادی و شبانه روزی در حال اجرا است.

معاون خدمات شهر شهرداری کرج در مورد برنامه‌های این معاونت برای نوروز سال‌جاری و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، گفت: امسال بعلت تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز تمام همکاران در سطح مناطق ۱۰گانه شهرداری کرج نهایت تلاش خود را خواهند کرد که شهری پاکیزه و با نشاط در خور شهروندان فهم مهیا کرده  و حال و هوای تازه‌ای به شهر در این ایام بدهند. 

این مسئول گفت: سیاست و رویکرد اصلی این است که شهرداری می‌بایست متناسب با گذر ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی اقدامات خاص داشته باشد و شهر را آماده کند که تا کنون نیز این تلاش انجام شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =