حسین عطایی منطقه پنج

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از کسب رتبه نخست درآمدی نقدی و تهاتری این منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون با بیش از ۱۶۲% درآمد نقدی و۱۵۵% تهاتری میان مناطق ۱۰ گانه شهرداری کلانشهر کرج خبر داد.

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: باتوجه به گزارش مقایسه ایی درآمد وصولی نسبت به بودجه مصوب بر اساس اعلام اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج، این منطقه در مجموع با کسب ۱۶۲ درصد درآمد را در میان مناطق دهگانه به دست آورده است

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج بیان کرد: این منطقه با تلاش و همت مضاعف پرسنل منطقه و همکاری شهروندان موفق شد در زمینه جذب و تحقق بودجه مصوب سال جاری نقدی وتهاتری میان مناطق ۱۰گانه شهرداری کرج رتبه نخست را کسب کند.

وی گفت: مساعدت و همکاری شهروندان در پرداخت به موقع عوارض و بدهی‌های معوقه ضمن تسریع و ارتقای کیفی خدمات دهی شهرداری به شهروندان موجب پیشرفت عملیات‌های عمرانی نیز می‌شود.

این مسئول در ادامه افزود: افزایش درآمد باعث می‌شود، برنامه‌ریزی‌ها، ارائه خدمات، انجام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی به نحو موثرتری انجام شود؛ این مهم علاوه بر آنچه مطرح شد، رضایت هر چه بیشتر شهروندان از دریافت خدمات و آبادانی منطقه را نیز به دنبال دارد.

منتشر شده در تاریخ ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =