2

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: با تمهیدات انجام شده و مدیریت حضور خودروها، در روزهای ۵ شنبه و جمعه آخر سال زائران اهل قبور در ترافیک سنگین نماندند و رضایت نسبی از ساماندهی و مدیریت راه ها داشتند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، یحیی رمضانی پیش از ظهر جمعه با حضور در بهشت سکینه(س) به غرفه رادیو بهشت رفت و ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات و تبریک فرا رسیدن سال نو به تمامی شهروندان و زائران اهل قبور اظهار داشت: آرامش، نظم و انظباطی که در آخرین پنج شنبه و جمعه سال در بهشت سکینه(س) مشاهده می شود، نشان از برنامه ریزی بلندمدت و تدبیر جهت مدیریت ترافیک و حضور خودروها و زائران اهل قبور در این مجموعه دارد که از ریاست، پرسنل و تمام عوامل اجرایی دخیل در این مهم تشکر و قدردانی می کنم.

یحیی رمضانی با اشاره به اینکه کار و فعالیت در این مجموعه که انصافا تکه ای از بهشت است، اجر اخروی دارد، افزود: انجام امور شرعی اموات، بسیار سخت و همتی والا می طلبد و مهم تر اینکه باید زمینه های رفاه نسبی خانواده های عزادار نیز فراهم شود که تاکنون همینطور بوده است.

وی از تمامی پرسنلی که در قسمت های مختلف اعم از معراج، حفر قبور، دفن اموات،  ایجاد و توسعه فضای سبز، روحانیون اقامه نماز میت، غسالان و افرادی که در پذیرش و حمل و نقل متوفی نقش آفرینی می کنند، تشکر ویژه می کنم و امیدوارم سال جدید سالی پر از برکت و امید برای آنها باشد.

این مسئول عنوان کرد: تمام تلاش ما در دولت این است که در لایه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... خدمات مطلوبی را به مردم ارائه دهیم.

رمضانی در ادامه سخنان خود اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده از هفته های گذشته در شورای ترافیک شهرستان، بر ایجاد راه های دسترسی به آرامستان بهشت سکینه(س) تاکید شد که دیروز و امروز شاهد ترافیک روان و رضایت مندی زائران اهل قبور از مسیرها و مدیریت ترافیک بودیم.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =