جشنواره لاله ها

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با توجه به عمر کوتاه گل لاله و افزایش دمای هوا در چند روز متوالی طی روزهای آینده بسیاری از لاله ها اصطلاحا از گل می افتند و دیگر زیبایی گذشته را ندارند و بر همین اساس امکان تمدید دهمین جشنواره لاله ها وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا عاقلی با بیان این‌که مهلت بازدید از جشنواره لاله های کرج تمدید نخواهد شد گفت: با توجه به عمر کوتاه گل لاله و افزایش دمای هوا در چند روز متوالی طی روزهای آینده بسیاری از لاله ها اصطلاحا از گل می افتند و دیگر زیبایی گذشته را ندارند و بر همین اساس امکان تمدید این جشنواره وجود ندارد.

 علیرضا عاقلی اظهار داشت: استقبال گردشگران و شهروندان کرجی از جشنواره لاله‌های ۱۴۰۳ غیر قابل انتظار بود و به طور میانگین روزانه ۲۷ هزار نفر از این جشنواره بازدید داشتند که در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.

این مسئول با بیان اینکه در کنار ۳۰۰ هزار لاله هلندی ۲۰۰ هزار گل فصلی نیز زینت بخش باغ گلها شده است افزود: درب باغ گل‌ها همچون گذشته در تمامی ایام سال باز بوده و طبیعت دوستان می‌توانند از این مجموعه همچنان بازدید داشته باشند.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان ضمن قدردانی از شهردار و اعضای شورای شهر، عوامل راهوروتمامی دستگاه‌های اجرایی و دست اندرکاران جشنواره خصوصاً سبزبانان زحمتکش سازمان گفت: خوشحالیم که تلاش هشت ماهه این سازمان به سرانجام مطلوب خود رسید و دهمین جشنواره لاله‌ها در فضایی متفاوت و باشکوه تر از گذشته برپا و با استقبال گسترده همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =