پاسدار

فرارسیدن روز تاسیس سپاه پاسداران را به همه پاسداران عزیز که پشتیبان امنیت و آرامش کشور و مرزهای ما و همچنین مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران هستند، تبریک می‌گویم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز،  دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نهادی که با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) و در نخستین روزهای طلوع خورشید انقلاب اسلامی بر پهن‌دشت ایران اسلامی تشکیل شد که نشان دهنده ژرف اندیشی و پایداری امام و فرزندان دلاور این مرز و بوم، برای مقابله با سلطه بیگانگان و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه شئون و برقراری عدالت واقعی در جامعه بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اتکال به قدرت لایزال الهی و تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، پاسداری از کیان مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت و صیانت از آرمان‌های الهی انقلاب و دستاوردهای معنوی و ارزشمند آن را در کارنامه درخشان خود ثبت کرده است.  

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس تدابیر راهبردی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، فلسفه وجودی خود را پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی معنا می‌کند.

سپاه در حقیقت، مظهر عینی و مجسمی برای شعارهای انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکال به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان است و از این جهت سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد که حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی است که براساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =