5

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از نظارت جدی برساخت و سازهای منطقه خبر داد و تأکید کرد: هرگونه ساخت‌وساز با جدیت از سوی مسئولان ذی‌ربط پیگیری می‌شود و به‌محض مشاهده تخلف طبق قانون برخورد می‌شود.

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: طی عملیاتی با حضور قیومی معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج  و با همکاری نیروهای انتظامی دو مورد ساخت و ساز غیرمجاز واقع در در شهرک بهاران و خیابان درختی تخریب و رفع اثر شد.

کمالی دهقان بیان کرد: این اقدام پس از اخطاریه های متعدد به مالکین و تمکین نکردن آن به دلیل اینکه بخشی از معبرعمومی را اشغال و اصلاحی را رعایت نکرده بود و با توجه به رای کمیسیون ماده صد مبنی بر اعاده به وضع سابق  و جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری وشهروندی صورت گرفت.

کمالی دهقان با اشاره به موقعیت جغرافیائی و تراکم جمعیتی منطقه اظهار داشت: این منطقه از جمله مناطق مهاجر پذیر با قومیت‌های مختلف است که این موضوع منطقه را مستعد ساخت ‌وساز غیرمجاز کرده است.

وی، رویکرد جدی شهرداری منطقه ۵ مبنی بر جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز را یادآور شد و عنوان کرد: این مهم با جدیت از سوی عوامل حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری این منطقه اجرا و به‌ منظور تحقق اهداف مدیریت شهری پیگیری می‌شود.

سرپرست منطقه ۵ کرج از شهروندان خواست تا به‌منظور جلوگیری از بروز هرگونه خطر و خسارات احتمالی؛ اصول شهرسازی و ایمنی و حقوق شهری و شهروندی را قبل از هرگونه ساخت‌وساز در سطح منطقه رعایت کرده و نسبت به اخذ مجوزهای لازم از سوی شهرداری  منطقه اقدام کنند.

منتشر شده در تاریخ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =