حسین عطایی منطقه پنج

 مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از کسب رتبه نخست در امر پاسخگویی به سامانه ۱۳۷ معاونت محیط زیست و خدمات شهری و همچنین شهرسازی و معماری در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

 حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار داشت: طبق گزارش تحلیلی مرکز سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری کرج و بر اساس گزارشات ثبتی این مرکز در میزان عملکرد و پاسخگویی به مشکلات شهروندان، منطقه ۹ کرج توانست بین مناطق دیگر رتبه نخست را در حوزه شهرسازی و معماری ومعاونت محیط زیست و خدمات شهری کسب نماید.  

این مسئول، کسب این عنوان برتری در رضایتمندی شهروندان از مجموعه شهرداری منطقه ۹ را حاصل تلاشهای شبانه روزی عوامل معاونت محیط زیست وخدمات شهری، اداره کنترل نظارت و همچنین معاونت شهرسازی و معماری منطقه در ارائه خدمات مطلوب و پاسخگویی ورسیدگی به موقع به درخواست شهروندان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، فلسفه وجودی دستگاه‌های خدمات رسانی چون شهرداری‌ها خدمت به خلق است که این منطقه در نظر دارد با استفاده از تمامی پتانسیل خود در راستای رفع موانع و مشکلات شهروندان قدمهای موثری برداشته و با شناخت نیازهای موجود به توسعه و عمران آن کمک کند.  

منتشر شده در تاریخ ۹ خرداد ماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =