حسین عطایی منطقه پنج

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج گفت: پروژه تعریض خیابان وحدت در محله چهارصد دستگاه به منظور تسهیل در عبور و مرور در حال اجرا است.

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از مذاکره با چندین مالک جدید در طرح تملک املاک واقع در خیابان وحدت در راستای آزادسازی معبرعمومی و جذب بودجه تملکی منطقه خبرداد.

عطایی اظهار داشت: تعریض و بازگشایی معابر فرصت مناسبی برای توسعه پایدار شهری در اختیار مدیریت شهری و شهروندان قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای آزادسازی و اجرای طرح خیابان وحدت و به منظور کاهش بار ترافیکی در محله چهارصد دستگاه، با توجه به قرارگیری تعدای از املاک موصوف در اولویت‌های تملکی منطقه، اقدامات لازم در جهت توافق با چندین مالک جدید از طریق مسئول اداره املاک صورت گرفته که پس از طی مراحل قانونی، املاک مورد نظر تعیین تکلیف خواهد شد.

عطائی خاطر نشان کرد: با دستور و پیگیری اعضای شورای اسلامی شهرکرج در خصوص طرح مذکور، پیرو دعوتنامه‌ها و مذاکرات قبلی، مذاکره حضوری در محل در دستور کار قرار گرفت که در همین راستا مسئول املاک به همراه مسئول امور حریم شهرسازی منطقه با حضور در محل و مذاکره با برخی از مالکین نسبت به ترغیب مالکان در جهت تجمیع و یا توافق با شهرداری اقدام کردند.

منتشر شده در تاریخ ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۳
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =