• ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸
  • کد خبر: 86487
9 - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه جدول گذاری و پیاده روسازی خیابان شهید جمالپور طالقانی جنوبی دراین منطقه خبر داد.

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر گفت: به منظور مرتفع شدن مشکلات موجود و ارایه خدمات محله‌ای مناسب عملیات جدول گذاری، پیاده روسازی، ساماندهی و اصلاح آبروها در این محل در حال اجراست که بزودی شاهد اتمام عملیات جدول گذاری و شروع عملیات آسفالت‌ریزی آن خواهیم بود.


عطائی اظهار داشت: در راستای افزایش زیبایی و منظر شهری و همچنین ارتقای سطح کیفی معابر، عملیات جدول گذاری و پیاده روسازی به همت نیروهای عمران وترافیک منطقه در حال انجام است.


وی خاطرنشان کرد: این عملیات در راستای برنامه کاری سه ماهه نخست بنا به تاکید شهردار کلانشهر کرج و برنامه‌ریزی قبلی به منظور رفاه و آسایش و کسب رضایت شهروندان است که براساس برنامه کاری سال جدید در دستور کار قرار گرفت.  


این مسئول ادامه داد: عملیات اجرایی گسترده جدول‌گذاری معابر منطقه از ابتدای سال جاری طبق اولویت از ردیف بودجه آغاز شده است.


عطائی خاطر نشان کرد: عملیات جدول‌گذاری معابر توسط حوزه معاونت عمران وترافیک منطقه در نقاط مختلف در حال اجراست.


وی تأکید کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر و لزوم هدایت و مهار آب‌های سطحی در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده، عملیات جدول‌گذاری، پیاده روسازی، تعویض و اصلاح جداول مستهلک سطح محلات منطقه با سرعت و حجم گسترده‌تری در حال انجام است و امیدواریم با انجام چنین اقداماتی موجبات رضایت شهروندان منطقه را فراهم کنیم.

منتشر شده در تاریخ 21 خرداد ماه 1403
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =