به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، محمدجلال سبزی عصر دیروز در آیین اختتامیه نخستین نشست کمیسیون ارتباطات و امور بین الملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در محل دهکده سلامت محب با بیان اینکه امیدوارم با تداوم برگزاری این جلساتِ وحدت آفرین و اجرایی نمودن مصوبات بتوانیم در جایگاهی به مراتب بالاتر از امروز بایستیم، اظهار داشت: با ظهورِ رسانه های نوین و شکوفایی شبکه های اجتماعی و نفوذِ گسترده آن در بین خانوارها و مردم نیازمند سبک متفاوتی از پاسخگویی و گفتگو با مردم هستیم که قطعأ راهکارهای مناسب را از دلِ گفتگوهای کارشناسی می توان یافت.
وی ادامه داد: یکی از مسائلی که امیدوارم در کمیته های تخصصی و نشست های کمیسیون ارتباطات طرح و مورد پیگیری ویژه قرار گیرد، چارت اداری ضعیف واحد روابط عمومی در سطح مناطق و سازمان های تابعه شهرداریها در کلانشهرها می باشد که انتظار می رود با ارتقاء ساختاری آنها به اداره بتوانیم در ایجاد انگیزه در کارشناسان و ایجاد بسترِ اعتلای کاری قدمی برداریم؛ متأسفانه جایگاه روابط عمومی در سطح سازمان های شهرداری کرج در جایگاه کارشناس می باشد که البته ما نیز پیگیر این موضوع از مبادی اداری می باشیم.
رئیس کمیته توسعه و راهبردی کمیسیون ارتباطات مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران همچنین با اشاره به جایگاه اداری سامانه پاسخگویی 137 در سطح شهرداریها، عنوان کرد: با توجه به نقش این واحد در افکار سنجی و رضایت سنجی عمومی از سطح خدمات ارائه شده به شهروندان و تقویت ارتباطات مردمی که ذیل مأموریت های کاری ادارات کل ارتباطات می باشد، تعیین تکلیف جایگاه اداری آن ضرورت دارد و به نظر می رسد در صورت فعالیتِ آن ذیل این اداره کل بتواند به نحو موثرتری فعالیت نماید.
محمدجلال سبزی در بخش دیگری از سخنانش اظهار امیدواری کرد با ارتقاء کمیته ارتباطات به کمیسیون، بتوان گام مثبتی در جهت ایجاد هم افزایی و هماهنگی در بین ادارات کل ارتباطات شهرداری کلانشهرها برداشت و طرح های مشترک را با هدف تقویت همدلی و هم افزایی اجرایی نمود.
خبرنگار مرتضی اکبری
ارسال نظر