به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج به نقل از اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مسعود محمدی، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید آیتالله دکتر بهشتی و شهدای والامقام دستگاه قضا، این مناسبت را به رئیس کل محترم دادگستری استان، قضات و کارکنان و همکاران آن مجموعه تبریک گفت.
محمدی با اشاره به نقش مهم دستگاه قضایی در تحقق عدالت، حفظ حقوق عمومی و تأمین امنیت اجتماعی اظهار داشت: تعامل سازنده دستگاه قضای استان با مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کرج در سالهای اخیر نقش مؤثری در پیگیری مسائل شهری، صیانت از حقوق شهروندان و تسریع در روند خدمترسانی داشته است.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: همکاری و همراهی مجموعه قضایی استان در رسیدگی به پروندهها و موضوعات مرتبط با مدیریت شهری، زمینهساز پیشبرد بهتر پروژههای عمرانی و خدماتی و تأمین منافع عمومی شده است.
محمدی در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه قضایی استان ، ابراز امیدواری کرد این تعامل و همافزایی در مسیر توسعه شهری و خدمت به شهروندان بیش از پیش تداوم یابد.
ارسال نظر