حمید صفدری

سرپرست منطقه ۳ شهرداری کرج از تملک و تخریب ملک توانیر که بیش از ۳۰ سال در طرح تعریض بولوار ارم قرار داشته خبر داد.

حمید صفدری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: ملک توانیر به عنوان معارض بیش از ۳۰ سال در طرح تعریض بولوار ارم قرار داشته و پیگیری‌های مدیریت شهری در خصوص توافق با مالکین به سرانجام نرسید و نهایتاً این محدوده با حمایت‌های ویژه مرجع قضایی در راستای حفظ حقوق عمومی و خدمت به شهروندان و پیگیری‌های صورت گرفته به صورت قهری به تملک شهرداری درآمد و به زودی پس از انجام اقدامات عمرانی زیر بار ترافیک خواهد رفت.

صفدری ادامه داد: پس از تملک و آزادسازی پنج هزار مترمربع از املاک معارض در بولوار ارم که با همکاری و حمایت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز صورت گرفت، حدفاصل خیابان آزادی و بوستان به مساحت بالغ بر هفت هزار مترمربع و طول ۲۱۰ متر بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه پروژه تعریض بولوار ارم به عنوان شریان اصلی ورود و خروج شهر کرج با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: بولوار ارم یکی از راه‌های ورودی و خروجی جنوب شرقی کرج است که به محدوده ماهدشت و کیانمهر و فرودگاه پیام و مسکن مهر متصل می‌شود و با تعریض آن می‌توان بسیاری از مشکلات ترافیکی این محدوده را مرتفع کرد.


صفدری در پایان افزود: تملک و آزادسازی املاک واقع در بولوار ارم بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر کرج جزء اولویت‌های شهرداری است و با اهتمام  این منطقه و پیگیری‌های مسئولین مربوطه روند تملک املاک معارض واقع پروژه تعریض بولوار ارم در راستای تملکات املاک معارض پروژه‌های اولویت‌دار عمرانی در مناطق مختلف شهر، ادامه دارد.


وی عنوان کرد:  لزوم تملک ملک موصوف توانیر که در مسیر تعریض بولوار ارم قرار داشته، در راستای آزادسازی خیابان مذکور و با هدف بهبود عبور و مرور و کاهش معضلات ترافیکی صورت گرفته است.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =