• ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
  • کد خبر: 70227
چهل سالگی انقلاب

به سرعت چهل ساله شد. نونهال دیروز و مَرد امروز. هم جنگ دید، هم نامردی و تحریم. اما روی اصول خودش ایستاد.

  پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی فراغت /  به سرعت چهل ساله شد. نونهال دیروز و مَرد امروز. هم جنگ دید، هم نامردی و تحریم. اما روی اصول خودش ایستاد. به همین سرعت چهل ساله شد. حالا با چهل ساله شدن انقلاب و ناکام ماندن پیش بینی ها از عدم عبورِ انقلاب از این نشانه، کارِ مسئولان کمی دشوارتر از گذشته خواهد شد. 
واقعیت این‌ است حضور گسترده و پر از شعور مردم در جشنِ چهلم با وجود اقتصاد ملتهب نشان داد که مردم با تمام وجود پای انتخاب شان ایستاده اند و با همه مشکلاتِ مدیریتی، نظام و انقلاب و رهبری را دوست دارند.
اما حضور باشکوه مردم در جشن پختگیِ انقلاب فرصت دوباره ای است که به مسئولان داده شد تا برای جلب رضایت زنان و مردان این سرزمین کار کنند، بیش از گذشته دست بجنبانند و بیش از گذشته برای روبه راه شدن حال شان؛ قدم بردارند. 
مردم همواره بوده اند اما در کنار بودن شان می خواهند فساد ریشه کن شده و سایه یِ عدالت واقعی بیش هر زمان دیگری دیده شود. 
چهل سال حمایت باید مسئولان و مدیران را به این درک رسانده باشد که مردم نیازمند حمایت و دیده شدن هستند؛ حمایتی واقعی و دیده شدنی که شعار نباشد! 
چهل سالگی سنِ پختگی است؛ عددی که  هم از تعادل بیشتری برخوردار است و هم تفکر بهتری. نه به شور جوانی پیوند خورده و نه با تصمیم های احساسی. و مردم از جوان سرد و گرم چشیده یِ چهل ساله انتظار دارند مدیریت بهتری بر روی اخلاق و رفتار و گفتار خود داشته باشد.
 قدر مردم را بدانیم؛ آن ها قدر انقلاب و انتخاب شان را می دانند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =