محمد مسیبی

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از آغاز تعریض و ایمن سازی جاده منتهی به حلقه دره خبر داد و گفت: این مهم به دستور شهردار کرج کلید خورده است.

محمد مسیبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام خبر آغاز طرح تعریض جاده حلقه دره، گفت: طی چند مرحله بازدید شهردار کرج از مرکز دفن و پردازش حلقه دره مقرر شد تعریض جاده منتهی به حلقه دره و اصلاح پیچ های خطرناک این مسیر با هماهنگی معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج در دستور کار قرار گرفته و مقدمات اجرایی آن هرچه سریع‌تر آغاز شود.

وی افزود: پیش‌بینی احداث ساختمان جدید نگهبانی در ابتدای مسیر جاده حلقه دره و جایگزینی آن با ساختمان قدیمی در مرحله ی اجراست که با احداث آن و همچنین اجرای طرح تعریض جاده حلقه دره نظارت بیشتری در ورود خودروهای حمل زباله از ابتدای مسیر صورت پذیرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها در سایت حلقه دره، گفت: عوامل حوزه‌های فنی و اجرایی با حضور در سایت حلقه دره و نظارت مستمر بر احساس مسئولیت بیشتر نسبت به اجرای دقیق پروژه ها و رفع نواقص موجود، روند اجرایی پروژه ها را تسریع بخشیده و تا پایان دی ماه نسبت به بهره‌برداری آن اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =