ناصربخت

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج، اقدامات مشترک دو بخش اداره پژوهش شهرداری کرج و مرکز پژوهش های شورای شهر را تشریح کرد.

احمد ناصربخت در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اهمیت موضوع پژوهش در پیشبرد اهداف و برنامه های مدیریت شهری کرج، گفت: اقدامات هشت گانه مشترک این دو بخش شامل مواردی از جمله تدوین دستورالعمل و فراخوان انتخاب پژوهشگر برتر و فناور برتر در شهرداری، ایجاد و رونمایی از بانک اطلاعاتی پژوهش های شهرداری از جمله قراردادها، پروپزال ها و پایان نامه هاست.

وی اضافه کرد: همچنین استخراج و به روزآوری اولویت های پژوهشی برای حمایت از پایان نامه ها و رساله ها و اعلام آن در هفته پژوهش و نیز برگزاری جشنواره ایده ها با مشارکت مرکز پژوهش شورای شهر در راستای استفاده از نظرات و تشویق همکاران نخبه خوش فکر برای حل مسائل و مشکلات بخشی از این اقدامات بوده است.

به گفته معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج در امور برنامه ریزی و توسعه، دریافت مجوز از وزارت ارشاد برای نشریه پژوهشگران شهر و اقدام برای دریافت مجوز علمی ترویجی از وزارت علوم را در کنار برگزاری مجازی نمایشگاه هفته پژوهش از فعالیت هایی عنوان کرد که توسط این دو بخش به صورت مشترک به اجرا درآمده است.

ناصربخت برگزاری مجازی نمایشگاه هفته پژوهش را با توجه به شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و ادامه داد: معرفی فعالیت های پژوهشی شهرداری برای شرکت در نمایشگاه مجازی استانی بر اساس فرمت های اعلام شده در حال انجام است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این اقدامات، فعالیت های مرتبط با بررسی بودجه مطالعاتی تمامی حوزه های سازمان و نظارت بر طرح های پژوهشی انجام شده در راستای عدم انجام مطالعه مشابه هنگام ارائه بودجه به شورای شهر، توسط این دو حوزه صورت گرفته است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج با اعلام حمایت از پایان نامه ها و رساله های دکتری توسط اداره پژوهش و مرکز پژوهش های شورای شهر به عنوان هشتمین اقدام مشترک دو حوزه، گفت: بخشی از این برنامه ها و اقدامات با هدف تشویق همکاران به انجام فعالیت های علمی همکارانی که اقدام به نوشتن مقالات در سطح علمی ترویجی یا پژوهشی نمایند، انجام می گیرد.

به گفته ناصربخت این مقالات چنان چه مورد پذیرش نشریات و مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی قرار گیرد، بر حسب امتیاز و نوع نشریه پذیرنده مقاله، مورد حمایت مالی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین افزود: مزیت مهم دیگر این موضوع، کسب امتیاز در فرم های ارزشیابی سالانه و مسیر ارتقای شغلی کارمندان در رتبه های ارشد خبره و عالی است که امتیاز های مناسبی را برای ایشان به ارمغان می آورد و این موضوع در قانون نیز بعنوان مشوق فعالیت های علمی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =