تخریب ساخت و ساز غیرمجاز - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از اجرای طرح ضربتی مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سید رضا فیض با اشاره به وجود املاک قولنامه‌ای و لزوم اجرای صحیح طرح تفصیلی در منطقه پنج، اظهار کرد: مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این منطقه با وجود کمبود امکانات و نیروی انسانی ادامه دارد.

وی از اجرای طرح ضربتی برخورد با پدیدهٔ ساخت‌وسازهای غیرقانونی خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح که با نظارت مستقیم ادارات بازرسی و حراست و اخذ حکم قضایی از نماینده دادستان و مشارکت مؤثر عوامل انتظامی و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای خدوم اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری انجام می‌شود، کشف و شناسایی و توقیف و تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تغییر کاربری‌های احتمالی در سطح منطقه است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج با هشدار جدی به متخلفان حوزه ساخت‌وساز غیرمجاز، گفت: امیدواریم که در سایهٔ نظارت مستمر دادستان، طرح ضربتی نهضت مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز تا وصول نتیجه مطلوب استمرار یابد.

فیض با تأکید بر اینکه در این خصوص باکسی تعارف نداریم، گفت: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه هنجارشکنی در این حوزه به‌طور ضربتی نسبت به توقف کار و جمع‌آوری لوازم و ادوات و جلوگیری از ادامه عملیات ساختمانی و تعطیلی پروژه‌های غیرقانونی اقدام عاجل خواهد شد.

وی همچنین از مالکان، سازندگان و شهروندان محترم خواست پیش از اقدام به ساخت‌وساز از مقررات آگاهی کسب کنند و برای این مهم به معاونت شهرسازی منطقه مراجعه کنند.

مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج تأکید کرد: سازندگان نیز با سیر مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم نسبت به شروع یا ادامهٔ کار خود اقدام کنند تا متحمل عواقب ناشی از توقیف پروژه، جمع‌آوری ابزار و لوازم و تخریب و تشکیل پرونده تخلفات ساختمانی نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =