اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری شهرداری کرج و جهاد دانشگاهی

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج با اشاره به حضور شهرداری کرج در نمایشگاه «ایران ریتیل شو»، گفت: توجه به رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، احمد خیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور شهرداری کرج در دومین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته «ایران ریتیل شو»، گفت: خوشبختانه متولیان این حوزه از این نمایشگاه استقبال چشمگیر داشته اند.

وی با تاکید بر اینکه تربیت نیروی انسانی در حوزه‌های توزیع مویرگی، توجه به کیفیت خدمات، توجه به رویکردهای نوین این صنعت و تعامل با تجربه‌ها و دستاوردهای جهانی در زمینه خرده‌فروشی بخشی از دستاوردهای این نمایشگاه است، گفت: برگزاری این دوره از نمایشگاه و استقبال از غرفه شهرداری باعث شد مذاکرات جدیدی با محوریت پروژه های نوین در دستور کار سازمان قرار گیرد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج اضافه کرد: به هر روی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی اگر بتواند با تعامل جهانی قابل قبولی همراه باشد و متناسب با عنوان بین‌المللی خود منشاء تحولات مثبت شود، می‌تواند به بهینه‌سازی استراتژی‌ها و رویکردهای بومی در آینده کمک کند.

خیری تاکید کرد: اگر قبول داشته باشیم که صنعت خرده‌فروشی در جهان با ارزشی بیش از هفت میلیارد دلار به بلوغ کامل رسیده است، این صنعت در کشور ما در حقیقت در وضعیت جنینی خود قرار دارد، چراکه این صنعت در جهان سابقه‌ای بسیار دیرینه دارد و در این حوزه پیشتاز است و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند ضمن پرکردن این فاصله، به بهبود علمکرد اقتصادی کشور در شرایط فعلی نیز منتهی شود.

وی همچنین اضافه کرد: معرفی ظرفیت های شهر کرج و جلب مشارکت فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در صنعت خرده فروشی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان کرجی با رویکردی نوین مدنظر است و به جد چیگیری می شود.

گفتنی است؛ دومین نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته «ایران ریتیل شو» پنجم دی ماه در تهران کار خود را آغاز کرده است و فردا با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =