======

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: با افتتاح پل شبنم شاهد کاهش ۳۰ دقیقه ای ترافیک در باغستان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عسگر نصیری عصر امروز در حاشیه مراسم بهره برداری از پل رودخانه دلمبر و خیابان شبنم هشتم باغستان، اظهار کرد: اجرای این پروژه با توجه به ترافیک سنگینی که در بوستان ۱۴ در اتصال باغستان غربی به شرقی ایجاد می‌شد، ضروری به نظر می‌رسید.

وی ادامه داد: طراحی و اجرای این پل از سال ۹۲ پیگیری می‌شد ولی به دلیل وجود برخی مشکلات فنی، اجرای آن به تعویق افتاده بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج افزود: به خاطر وجود تاسیسات آب منطقه ای تهران در مسیر احداث این پل، با اجرای این پروژه مخالفت می‌شد ولی پس از بررسی کارشناسانه، این پروژه بدون وارد کردن کوچکترین آسیبی به این تاسیسات اجرا شد.

نصیری توضیح داد: در نهایت با اصلاح طرح های قبلی، احداث پل رودخانه دلمبر در سال ۹۸ آغاز و با اختصاص اعتبار ۱۰ میلیاردی امروز به بهره برداری رسید.

وی گفت: پل دلمبر دارای ۷۵۰ متر عرضه است و برای تکمیل آن دو هزار متر مکعب بتن ریزی انجام شده و علاوه براین هزار و ۵۰۰ تن آسفالت هم روی این پل و خیابان شبنم ۹ ریخته شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: بهره برداری از این پروژه نقش به سزایی در کاهش ترافیک در محدوده باغستان خواهد داشت.

نصیری اضافه کرد: با اجرای این پروژه بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه شاهد کاهش زمان سفر خوردوهایی خواهیم بود که در این محدوده تردد دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =