جلالیان

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج با اشاره به اهمیت رفع مشکلات ترافیکی حسین آباد، گفت: برای تحقق این مهم ۱۱ قطعه از املاک معارض آزادسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مرتضی جلالیان از اتمام عملیات تملک املاک واقع در پروژه بلوار حسین‌آباد خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی در این خیابان و لزوم ساماندهی ایستگاه راه‌آهن کرج، عملیات تملک ۱۱ قطعه از املاک معارض این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بابیان اینکه اجرای این پروژه ازلحاظ کاهش بار ترافیکی بسیار حائز اهمیت است، گفت: این بلوار بر اساس نیاز شهروندان تعریف و در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: مجموع مساحت تملک شده پنج هزار و ۶۴۱ مترمربع است، که به‌صورت کامل پس از آزادسازی برای اجرای خیابان موازی حسین‌آباد تحویل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری کرج قرار گرفت.

جلالیان بابیان اینکه مشارکت شهروندان در اجرای پروژه، تضمین نگهداشت این پروژه ‌است، افزود: اعمال نظرات و سلیقه شهروندان در اجرای پروژه‌ها نه‌تنها هزینه اضافه‌ای به شهرداری تحمیل نمی‌کند بلکه توجه به نیازهای آن‌ها، حس مشارکت مردم را در نگهداری از پروژه‌ها تقویت و نهادینه می‌کند.

وی در پایان گفتمجموعه مدیریت شهری همواره در تلاش است تا با ایجاد و احداث پروژه‌ای عمرانی، جهت رفاه هرچه بیشتر شهروندان گام مؤثری بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =