علی عابدی مدیر کل امور مالی

مدیرکل امور مالی شهرداری کرج گفت: تأمین مالی پروژه‌های در حال اجرای شهرداری کرج متوقف نشده و با برنامه‌ریزی‌های منسجم هیچ پروژه‌ای از رونق نیفتاده است.

علی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که این دستگاه با تأمین منابع مالی موردنیاز برای پروژه‌های در دست اقدام، مانع از رکود عملیات عمرانی و خدمات‌رسانی به شهروندان شده و نبض اقتصاد شهر در حال تپیدن است.

وی ادامه داد: باوجود شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و مشکلات پیش‌آمده ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، تحقق اقتصاد مقاومتی در سیاست‌های شهرداری کرج باعث شده تا پروژه‌های تعریف‌شده از برنامه زمان‌بندی، جلوتر باشد و ما همچنان شاهد شنبه‌های جهادی در شهر باشیم.

مدیرکل امور مالی شهرداری کرج گفت: بر آنیم تا با مدیریت کاهش هزینه‌ها و شفاف‌سازی فعالیت‌های مالی در جهت تحقق هر چه بیشتر اقتصاد مقاومتی گام برداریم و با توجه به اینکه دامنه فعالیت‌های شهری بسیار زیاد بوده؛ ضمن جلوگیری از اتلاف منابع مالی به پیشبرد صحیح برنامه‌ریزی‌های شهری کمک شایانی کنیم.

عابدی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: از دیگر اقدامات مثبت شهرداری کرج، پرداخت به‌موقع حقوق کارکنان اعم از کارکنان رسمی و تأمین نیرو است که این مهم با نزدیک شدن به ایام پایانی سال نیز در دستور کار قرار دارد.

وی تأکید کرد: چارچوب فکری این مجموعه آن است که تسویه مطالبات کارکنانی را جزو بدهی‌های ممتاز و اولویت‌دار خود قرار دهد و با تحقق این مهم علاوه بر فراهم ساختن رفاه کارکنان، کارآمدی هر چه بیشتر دستگاه را موجب شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =