برف

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به بارش برف در شب گذشته، گفت: نیروهای عملیاتی آماده‌باش و عملیات نمک پاشی انجام شده است.

علی‌اصغر همتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به بارش برف شب گذشته در کرج، گفت: عملیات نمک‌پاشی در سطح شهر انجام‌شده است.

آب‌گرفتگی‌ها به قید فوریت برطرف شد

وی با اشاره به آب‌گرفتگی های مقطعی در برخی مناطق شهر، گفت: در میدان بهارستان عظیمیه شاهد آب‌گرفتگی بوده‌ایم که قید فوریت برطرف شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به آماده‌باش معاونین خدمات شهری، جانشینان و ناظران عالی مناطق دهگانه، گفت: اکیپ های پاکبان نیز از شب گذشته در سطح شهر حضور داشته و عملیات برف روبی را انجام داده‌اند.

همتی در بخش دیگری به عملیات‌های عمرانی در برخی از مناطق شهر اشاره کرد و گفت: این قبیل عملیات‌ها ممکن است باعث بروز آب‌گرفتگی شود که با تلاش اکیپ‌های خدمات شهری به قید فوریت برطرف شده است. 

گفتنی است؛ حوزه خدمات شهر شهرداری کرج امسال اقدام به خریداری ۹ هزار تن نمک کرد که از این میزان ۶ هزار تن آن نمک کفی و سه هزار تن آن نمک کریستال بوده است.

همچنین شهرداری کرج در حوزه خدمات شهری ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین دارد که در ایام برفی و بارانی به صورت آماده باش بوده و عملیات برف روبی و رفع آب‌گرفتگی‌ها با لین تعداد ماشین انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =