علیرضا عسگری

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از شهروندان خواست تا با توجه به نزدیکی به پنجشنبه آخر سال، زیارت اهل قبور را به روزهای پایانی هفته موکول نکنند.

حمیدرضا عسگری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به رسم دیرینه و هر ساله که شهروندان در پنجشنبه آخر سال برای زیارت اهل قبور به آرامستان ها مراجعه می کنند، امسال مانند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، شرایط بسیار حساس است.

وی افزود: از شهروندان درخواست می شود که با توجه به شیوع ویروس کرونا و خیز موج چهارم این بیماری، حتی الامکان زیارت اهل قبور و حضور در محل بهشت سکینه(س) و بهشت علی(ع) را به روزهای پایانی سال موکول نکنند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج عنوان کرد: روزهای میانی هفته، بهترین زمان برای زیارت اهل قبور است که از شهروندان فهیم کرجی درخواست می شود که با برنامه ریزی، در ساعات خلوت به این مجموعه مراجعه کنند تا از بار ترافیکی موجود کاسته می شود.

عسگری ادامه داد: همچنین در ایام نوروز و روزهای ابتدایی سال جدید نیز شهروندان می توانند به زیارت اهل قبور بیایند تا جمعیت موجود کنترل شود.

وی اعلام کرد: احتمال اینکه از سوی ستاد کرونا پنجشنبه آخر سال آرامستان تعطیل شود وجود دارد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج اعلام کرد: امید می رود با همکاری شهروندان فهیم همیشه در صحنه کرج که در تمامی بحران یاور مسئولان بودند، از بحران کرونا نیز به خوبی عبور کنیم و در پنجشنبه آخر سال شاهد کاهش جمعیت حاضر در آرامستان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =