جلسه - کراپ‌شده

در جلسه ای با حضور مسئولان فرهنگی شهرداری کرج و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اعلام شد که کرج کاندید هفتمین دوره پایتخت کتاب ایران می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، باقر قربانی، سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در جلسه هماهنگی کاندید شدن کرج به‌عنوان پایتخت کتاب ایران، از نگاه ویژه شهردار کرج و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های کتاب و کتاب‌خوانی تقدیر و تشکر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت همه دستگاه‌های فرهنگی شهرستان کرج، به‌زودی شاهد آن باشیم که کرج به‌عنوان پایتخت کتاب ایران به همگان معرفی شود.

در ادامه این جلسه؛ پورمحمد، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج ضمن اعلام آمادگی شهرداری برای تحقق این مهم، گفت: شهرداری کرج آمادگی هرگونه همکاری برای شرکت شایسته در هفتمین دوره پایتخت کتاب ایران دارد.

در این جلسه مقرر شد؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز فراخوان و روند اجرای این برنامه ملی را برای شهردار کرج ارسال و هماهنگی و ارتباطات لازم برای اجرایی شدن طرح هفتمین دوره پایتخت کتاب ایران باهدف تلاش برای انتخاب کرج به‌عنوان پایتخت کتاب ایران صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =