علیرضا عاقلی - کراپ‌شده

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: حضور حداکثری در انتخابات تضمین‌کننده امنیت و اقتدار کشور است.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اهمیت حضور پرشور و حداکثری در انتخابات، گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماد بارزی از مردم‌سالاری دینی است که در دوره‌های متوالی فرصتی برای هر ایرانی ایجاد می‌کند تا با حضور علاقمندانه، در تعیین سرنوشت خود گام برداشته و به اعتلای کشور کمک کنند.

وی گفت: بیست و هشتم خردادماه ، روز تجلی همدلی و هم‌زبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به‌عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج گفت: حضور حداکثری در انتخابات، خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان و بیانگر احساس تعلق‌خاطر مردم به کشور و تضمین‌کننده امنیت و اقتدار کشور است.

عاقلی در پایان با دعوت از همگان به حضور پرشور در انتخابات پیش رو، گفت: این‌جانب به‌نوبه خود، از مردم فهیم و انقلابی کرج دعوت می‌کنم تا بار دیگر، در انتخابات که نشانه جمهوریت این نظام است، حضوری پرشور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =