• ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
  • کد خبر: 77973
22 - کراپ‌شده

اعضای شورای شهر کرج از پروژه‌های عمرانی منطقه چهار شهرداری کرج بازدید و موضوعات مورد نظر را پیگیری کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی، حسین مهاجری، محمد اسدیان و فاطمه منعمی اعضای شورای اسلامی شهر کرج با حضور در منطقه چهار با مدیر منطقه دیدار و از پروژه های در دست اقدام بازدید کردند. 

اعضاء شورای اسلامی شهر در این دیدار بر خدمات رسانی هر چه بیشتر به محلات کم برخوردار و همچنین طرح های عمرانی که گره های ترافیکی و تردد شهروندان را بر اساس طرح تفضیلی تسریع می کنند، تاکید کردند.

 محمد یساولی مدیر منطقه چهار کرج، خدمت به مردم را از اولویت های منطقه برشمرد و افزود: امیدوارم بتوانیم در راستای حل مشکلات شهروندان و توسعه خدمات مدیریت شهری گام های بلندی برداریم.

یساولی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در منطقه عنوان کرد: به همت مسئولین طی سال جاری توانسته ایم بوستان گفتگو و فاز دوم پارک هاشمی را به بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۱ هزار تن آسفالت با محوریت مناطق کم برخوردار در سطح معابر منطقه توزیع شده افزود: پروژه فرهنگی، ورزشی اکبرآباد همچنین پارک بین فازی (جنگل مهندسی) و ساختمان اداری عمران و خدمات شهری در ایستگاه پایانی قرار دارد و به زودی بهره برداری و در دسترس شهروندان قرار می گیرد.

یساولی خاطر نشان کرد که پروژه جنگل کاری کمربندی مهرشهر در دستور کار قرار دارد و تا چند روز دیگر عملیات کاشت درختان آن انجام می شود.

وی افزود: نگاه مدیریت شهری منطقه بر تقویت فضای مشارکت مردمی و توجه به نیازهای محلات کم برخوردار و در نهایت جلب رضایت شهروندان است که با حضور در محلات و مساجد و شنیدن مشکلات آن ها از زبان خودشان میسر خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =