کمالی روستا

سرپرست منطقه هفت شهرداری کرج گفت: زیرسازی و آسفالت برخی محلات از جمله شهرک بهارستان و حیدرآباد از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده جهت خدمات رسانی بهتر است.

عباس کمالی روستا در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اولویت‌های این منطقه اظهار کرد: زیرسازی و آسفالت برخی محلات از جمله شهرک بهارستان و حیدرآباد از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده جهت خدمات رسانی بهتر به ساکنان این منطقه است.

وی ابراز کرد: پیمانکار مناسب برای اجرای عملیات آسفالت معابر و خیابان‌های مورد نظر انتخاب شده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان سال روکش آسفالت برخی از آنها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه به زودی وضعیت کانال حیدرآباد هم تعیین تکلیف می‌شود، توضیح داد: طی سال‌های گذشته حدود ۸۰ درصد از این کانال احداث شده و ۲۰ درصد باقی مانده هم تا ۲۲ بهمن تکمیل می‌شود.

کمالی روستا در ادامه با اشاره به الحاق روستای محمودآباد به منطقه هفت گفت: از سه ماه پیش این الحاق صورت گرفته و خدمات رسانی لازم به ساکنان این روستا در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه در این روستا ساخت و سازهای غیرمجاز بود که طی سه ماه گذشته با جدیت با آن مقابله شده، گفت:  مقابله با ساخت و سازغیر مجاز بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست.

کمالی روستا با بیان اینکه عملیات جهادی پاکسازی محلات منطقه هفت از چند هفته پیش آغاز شده، توضیح داد: با اجرای این طرح به زودی چهره این منطقه تغییر می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =