رحیمی

نایب‌رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه البرز فقیرترین استان ازلحاظ زیرساخت‌های هنری و فرهنگی است، گفت: صنایع‌دستی و مشاغل خانگی باید حمایت شوند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، علیرضا رحیمی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های صنایع‌دستی استان البرز و قزوین که در پارک ایران کوچک برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد فرهنگسرای تخصصی،  پلاتو، خانه تئاتر، فضای هنری و گالری‌ها جزو ظرفیت‌هایی است که باید در کلان‌شهر کرج ایجاد شود بر این اساس مسئولان استان البرز باید همت کنند تا یک اتفاق ملی و کلان با همکاری مدیریت شهری رخ دهد.

وی با اشاره به اینکه البرز فقیرترین استان ازلحاظ زیرساخت‌های هنری و فرهنگی است، گفت: امروزه رنگ و بوی اقتصاد شهری تغییر کرده است بایستی نگاه و توجه مسئولان و اقتصاددانان به سمت‌وسوی حمایت از مشاغل خانگی برود و با تحقق این مهم سهم مساعدت مشاغل خانگی در نظام اقتصادی افزایش می‌یابد.

نایب‌رئیس شورای شهر کرج بیان کرد: باید حمایت از مشاغل و هنرهای خانگی جزو اولویت‌ها قرار داده شود تا بتوان مشکلاتی که در خیلی از جوانان و خانواده‌ها وجود دارد این نگاه اقتصادی به سمت‌وسوی اقتصاد بومی و خانگی سوق داده شود و با تحقق این مهم بیکاری در جامعه تعدیل گردد.

به گفته رحیمی متولیان شهر در حوزه فرهنگ باید دغدغه فرهنگ، تئاتر و هنر و صنایع‌دستی را داشته باشند تا هنر بتواند بیش‌ازپیش رشد کند،  کارهای حمایتی و خواهرخواندگی‌ها در حمایت از این هنرها یکی از کارهای اثربخش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =