تاکسی

معاون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: طبق استانداردهای قانون هوای پاک، نیمی از تاکسی‌های کرج فرسوده است.

امیر عطائی نیا در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه سایت سراسری ویژه پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی همچنان بسته است، اظهار کرد: در حال حاضر در هیچ‌یک از کلان‌شهرهای کشور امکان ثبت‌نام برای دریافت این تسهیلات وجود ندارد.

وی توضیح داد: قبلاً از سوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها این سایت قابل‌دسترس بود و رانندگان تاکسی در کل کشور می‌توانستند با ثبت‌نام در آن نسبت به دریافت تسهیلات نوسازی خودروی خود با شرایط مختلف اقدام کنند.

معاون سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: رانندگانی که از طریق این سایت موفق به دریافت تسهیلات می‌شدند، کل مبلغ خرید تاکسی نو را در قالب وام دریافت می‌کردند.

عطائی نیا ادامه داد: متأسفانه از سال ۹۶ تاکنون به دلایل مختلف، این سایت از دسترس خارج‌شده و امکان ثبت‌نام در آن وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر، شهرداری کرج با هماهنگی با برخی بانک‌های عامل نسبت به پرداخت وام ۶۰ میلیونی خرید خودروی نو با سود چهار درصد به تاکسی‌داران اقدام کرده است.

معاون سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج اضافه کرد: این تسهیلات در فاز اول و با موافقت اعضای شورای شهر،  به ۵۰ راننده تاکسی پرداخت‌شده است.

وی تأکید کرد: در این فاز حدود سه میلیارد تومان برای پرداخت این تسهیلات درنظرگرفته و پرداخت‌شده است.

معاون سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: رانندگانی موفق به دریافت این وام شده‌اند که توان پرداخت مابقی مبلغ موردنیاز برای خرید تاکسی نو را داشتند.

عطائی نیا با تأکید بر اینکه سیستم تاکسیرانی کرج نیازمند نوسازی است، ادامه داد: طبق استانداردهای قانون هوای پاک، نیمی از تاکسی‌های کرج  فرسوده است و در همین راستا فراخوانی برای ادامه پرداخت تسهیلات نوسازی به تاکسی‌های سال ۷۳ به بالا داده‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =